1
 Doporučováno hráči

Sdělte ostatním svůj názor

vyžaduje přihlášení

mustanknk ,

17.03.2024

GoldSkyblock je skvělý herní zážitek pro všechny fanoušky skyblock módu. Skládá se ze dvou serverů - Original a Hardcore, které nabízí různé možnosti pro hráče. Original je skvělý server pro všechny fanoušky hry Minecraft, kteří si rádi hrají na Skyblocku. Server nabízí skvělou atmosféru, přátelskou komunitu a mnoho zajímavých funkcí (štastné hodinky, eventy ... apod.). Hráči zde mají možnost budovat své vlastní ostrovy (800x800), obchodovat s ostatními hráči, plnit různé úkoly . Na Hardcoru je situace o něco složitější, jelikož každý chyba je tvrdá rána pro hráče s minimem materiálu. Musí se tedy snažit vybudovat svůj ostrov co nejrychleji a zabezpečit se proti příšerám. Tento server poskytuje větší výzvu pro zkušenější hráče a může být náročný pro nováčky. Co se týče správy serveru, je zde skvělý AT, kteří se snaží o maximální pohodlí hráčů a řeší veškeré problémy rychle a efektivně. Celkově bych GoldSkyblock jednoznačně doporučil všem hráčům, kteří hledají kvalitní server pro hru Skyblock. Přidejte se k nám a vytvořte si svůj vlastní ostrov a soutěžte s ostatními hráči o titul nejlepšího Hráče. GoldSkyblock je skvělou volbou pro všechny, kdo si rádi užijí výzvy a kdo milují hru Minecraft. Nečekejte a připojte se k naší komunitě ještě dnes!

barbs0222 ,

13.02.2024

Goldskyblock je skvělý skyblock server, který osloví jak minecraftové veterány, tak i nováčky, kteří touží po odlišném zážitku než je obyčejný openworld. Jeho plně free2play, takže všichni mají stejnou možnost dosáhnout "cíle". Goldskyblock Original Na serveru nalezneš rozmanité a krásné ostrovy, které můžeš prozkoumávat a hodnotit. Komunita je přátelská a ochotná pomoci, ať už jsi nováček nebo zkušený hráč. A pokud se něco nedaří, je tu ateam a ostatní hráči, kteří ti rádi poradí. Rozsáhlá wiki je také k dispozici pro ty, kteří potřebují další informace. Odměny za poskládané bloky a úkoly usnadňují hraní a přinášejí dodatečné bonusy. Možnost prodeje předmětů mezi hráči a stánky na spawnu dávají hráčům další možnosti interakce a obchodování. Nabídka pravidelných i nepravidelných eventů zajišťuje, že na serveru není nikdy nudno a vždy je něco nového k objevování a zažívání. Například event barvičky všichni milujeme a nedáme na ně dopustit. Pro ty, kteří hledají výzvu, je tu také Goldskyblock Hardcore, kde musí hráči plnit úkoly pro postup do vyšších ranků. I když je to náročnější verze, bez možností jak na Goldskyblock Original, stále je přístupná i nováčkům. Celkově je Goldskyblock skvělou volbou pro každého, kdo hledá unikátní zážitek na skyblock serveru, bez ohledu na úroveň zkušeností v Minecraftu.

Karci ,

11.12.2023

Tento server v porovnaní s konkurenciou existuje “len” približne tri roky, avšak má stabilnú komunitu a rovnako aj admin team, ktorý je dlhodobo nemenný. Čo sa týka nových hráčov, tak podľa môjho názoru tu zavíta pomerne veľa hráčov, ktorých stály hráči privítajú s otvorenými rukami špeciálnou skratkou, ktoré niektorých môže odradiť, ale nemusíte sa ničoho báť! Server ponúka pri vytváraní nového ostrova až sedem tematických ostrovov. Hranice každého ostrova sú 800x800, čo poskytuje hráčom veľa priestoru pre ich gigantické projekty. Veľa hráčov tu má postavené rôzne “survival” ostrovy, avšak niektorí z nich ich ani doteraz nezaplnili za niekoľko rokov ich hraniach. Na servery sa nachádzajú tri typmi generátorov - klasickým, deepslate a nether - hráči majú “nekonečné” zdroje materiálov pre svoje stavby, čo sa ale nachádza na väčšine skyblock serverov. Podľa internej wikipédia sa tu nachádza viac ako 450 úloh v deviatich kategóriách. Rátajú sa automaticky a nemusíte ich vy spĺňať manuálne (aspoň myslím =D) a sú za ne rôzne ceny vo forme emeraldov alebo truhiel. Free2Play a Free2Win Tento server funguje na princípe Free2Play a Free2Win, čo znamená, že všetky výhody a ranky môžu hráči získať prostredníctvom hrania, bez potreby utrácať skutočné peniaze. Tento prístup je podľa môjho názoru veľmi atypický, nakoľko som sa s ním nikde nestretol. Momentálne tu sú 4 ranky. Tieto ranky sa odomykajú na základe toho, koľko blokov hráč položil. Ako posledný rank je rank “Legenda” ktorý je za 700,000 blokov. Viem, teraz ste sa určite zľakli, že ako môžte položiť toľko blokov, ale v skutočnosti si to ani nevšimnete a ste hneď na tomto ranku! Jednotlivé ranky a počet položených blokov odomykajú príkazy od /wb (workbench) až po /fix alebo /fly. Viac sa môžete o tomto dočítať na wiki goldskyblocku. Na servery sa nachádzajú aj spawnery, ktoré sa dajú získať z ultra truhiel. Tieto truhly získavate za jednotlivé úlohy alebo za hlasovanie. Jednotlivé spawnery sa dajú vylepšovať za emeraldy, čo je serverová mena. Tak isto sa tu nachádzajú aj špeciálne hoppre, ktoré vedia triediť a nasávať itemy omnoho lepšie ako klasické z minecraftu. Týmto spôsobom ušetríte o dosť viac redstonu a dajú sa nalinkovať až do 32 blokov. Hardcore Verzia pre Skúsených Hráčov Pre tých, ktorí hľadajú náročnejšiu výzvu, je tu hardcore verzia servera. Táto verzia prináša extrémne výzvy a náročné úlohy, ktoré testujú vaše schopnosti a znalosti princípu hry. Na tomto servery si všetky suroviny musíte zaobstarať samy. Začínate na klasickom ostrove na aký ste zvyknutý z počiatku skyblocku. Avšak dostať sa až do “end game” je omnoho náročnejšie, nakoľko tu čakajú špeciálne úlohy, pri splnení jednotlivých úloh, opäť aj tu získavate ranky. Za posledný rank totožný ako na klasickom servery “Legenda” sa odomkne lietanie po ostrove. Tak isto aj tu, majú piglini a dedinčania upravené obchody, aby progress na tomto servery bol ešte viac sťažený. Záver Vynikajúci server, ktorý ponúka niečo pre každého - od nováčikov až po veteránov Minecraftu. S možnosťou výberu z dvoch serverov je to ideálne miesto pre každého, kto hľadá skvelý a dlhodobý zážitok. Osobne za mňa jeden z najväčších prínosov je jeho komunita. Môžete sa tešiť na priateľské prostredie, do ktorého určite rýchlo zapadnete a stanete sa jeho súčasťou, určite budete zrazu priatelia aj s hráčmi ako aj s admin teamom.. Aktívny admin team a pravidelné eventy udržujú tento server zábavný aj po dlhom čase. Samozrejme, nemôžem zabudnúť na najlepšieho admina lOlkOmOx, ktorý mi spríjemňuje hranie na tomto servery asi najviac.

Drae ,

28.11.2023

Na server jsem narazil náhodou, při klasickém internetovém bloudění v dlouhé chvíli. Byla to už nějaké doba, kdy jsem skyblock hrál naposled a jak tomu s postupem času bývá, pouto k hraní postupně upadalo. Prvnímu připojení jsem proto nedával příliš nadějí. Server se prezentoval jako “Ráj pro vášnivé stavitele,” s takovou prezentací jsem ze zkušenosti s ostatními servery očekával všechno dostupné na každém rohu, ale melancholická část si v koutku duše přála klasický skyblock z dob dekádu zpátky. Čekalo mě velké překvapení, minimalistické pojetí a moderní design pohladil na duši. Samotné hraní se ukázalo jako skutečně promyšlená verze mezi klasickým skyblockem a možnostmi nových verzí. První dojem by byl. A že se podařil, jak touha po poznávání, tak melancholická část byly uspokojeny. Předsudky spojené s poznáváním nového serveru tak byly zcela rozpuštěny. Nedávno jsem dosáhl prvního tisíce odehraných hodin a v budoucnu doufám v další navýšení této hodnoty. Kombinace úkolů, vlastních receptů a mechanik hru příjemně oživí, přitom neposkytuje přehnané odměny. Fungující ekonomika, absence p2w featur a “VIP” je velké plus. Ke cti také slouží plnění slibů prezentace, naslouchání hráčům a aktivní společenský ateam. Ve zkratce jeden z mála kvalitních českých skvostů. Kdo zkusí, neprohloupí!

MicaellaCz ,

05.07.2023

+zatím to vypadá že je stálí ateam +minimální dohady +není to pay to win +nelze zakoupit výhody typu lítání, kitů,aj- létání a další výhody se získávají položením určitým počtem lidí Co se mi hodně líbí je to že přenášejí ostrovy, pokud má být wipe, takže člověk nepřijde o x hodin vynaložené práce, komunita je poměrně příjemná, sic se postupně obměňuje, ale stále zůstává dost pravidelných hráčů. Není to nic pro lidi co chtějí vše snadno, věci nelze darovat- vše se prodává a u některých věcí jsou určené i minimální ceny které se musí dodržovat. Občas se konají eventy navíc (barvičky) a pak je pravidelný event. Zatím server hodnotím velmi pozitivně.

xPTRKx ,

04.06.2023

GoldSkyBlock je jedinečný Minecraft Server, který přináší nezapomenutelný zážitek z hraní MC. Síla tohoto serveru spočívá nejen v jeho působivé komunitě, ale také v profesionálním A-Teamu, který se věnuje každému detailu. Díky nim se hráči mohou těšit na kvalitní herní prostředí a podporu. Velká možnost úkolů přes /q dodává hře další rozměr a výzvy. Každý hráč zde najde prostor pro svou kreativitu a soutěživost, ať už se jedná o budování svého ostrova nebo o soutěžení s ostatními hráči, např. v chat hrách. GoldSkyBlock je bezpochyby místem, kde se Minecraftová dobrodružství stávají skutečností. Solidní server, díky za něj, xPTRKx

JajajaCZ ,

04.06.2023

Kinda cool server, rozhodně není P2W, ale je to docela grind. JajajaCZ

Fazolka97 ,

08.12.2022

Hledáš ten nejlepší skyblock server? Neváhej a připoj se! Goldskyblock je nejlepší skyblock server, co znám. Zde jsou důvody, proč se mi tak líbí: Nejlepší je to, že tu není nic za reálné peníze. Hlavní měnou jsou zde smaragdy. Můžeš plnit spoustu questů a získat super odměny. Je zde spousta vychytávek jako např. generátory, vylepšitelné spawnery, serverové nářadí, třídící hoppery, indikátor tmy, recepty, šťastné hodinky, výtahy, bedny, speciální otevírání shulker boxů, obrazy, atd. Samotný ostrov má rozměr 800x800, takže se nudit fakt nebudeš. Každý ostrov má svůj nether, end je ale společný. Do endu se dostaneš od ranku expert. Ranky a super příkazy získáváš stavěním. Goldskyblock má i vlastní web a discord. Discord je propojen s chatem v Minecraftu. Což je super v tom, že pořád víš, co se děje na serveru. Na webu se nachází např. dynmapa - zde si můžeš prohlédnout ostatní ostrovy. Také se tu nachází serverová wiki, což je super pomocník, když si s něčím nevíš rady. Za zmínění stojí i aktivní a ochotný admin team. Základem každého dobrého serveru je skvělá komunita lidí, kterou tady určitě najdeš.

PanDzusik ,

08.12.2022

Super server, který je udělaný na dlouhodobé hraní.. Hlavní výhody : ✔️800x800 plocha Tvého ostrova, na kterém se můžeš vyřádit ✔️Minimální ceny serveru, které nezruinují ekonomiku ✔️Herní měna emeraldy, které tam fungují lépe než kde jinde ✔️Super lidi v chatu, ve kterém si užiješ spoustu zábavy ✔️Ochota A-teamu ✔️Každý kdo ví, poradí ✔️Každé 2 hodiny můžeš 3x hlasovat a dostáváš vote klíče ✔️Je to F2P server. Donate poslat můžeš ale herní výhody nemáš. Dostaneš možnost připojení, ikdyž server plný ✔️Generátor má 6 úrovní, čím lepší, tím větší šance na rudy ✔️Custom recepty na blocky, které na normálním skyblocku nezískáš ✔️Dobře odstupňované odměny za pokládání blocků ✔️Ranky expert, veterán a legenda ✔️Dynmapa, takže můžeš šmírovat souseda, jestli na tom není lépe než Ty ✔️Třídící hopper, který jsem jinde neviděl a to je opravdu nejlepší věc, kterou jsem kdy kde viděl Nějaké shrnutí? Nejlepší skyblock server, který jsem kdy zažil. Je zde potřeba menší grind, který Tě odmění. Přijď se za námi podívat i Ty♥

RobkoJeChabr ,

07.12.2022

Nazdárek Nováčku. Hledáš dobrý SkyBlock Server. Mám pro tebe řešení. Připoj se zde na GoldenSkyBlock. Tento server je jedinečný hlavně kvůli skvělé komunitě hráčů a velice přátelského A-Teamu. Co zde Naletneš. !!Ranky a výhody!! Server je speciální v tom že zde nenalezneš žádné VIP,VIP+ atd. Všechny výhody můžeš získat jen díky tomu že budeš rozšiřovat svůj ostrov a stavět. Za položené Bloky totiž můžeš DOSÁHNOUT VÝHOD a to jen díky pokládání bloků. Na serveru jsou celkem 3 RANKY. EXPERT-Hlavní Výhodou ranku je že se můžeš dostat do ENDU a vrátit se zpět na předešlou lokaci pomocí /back VETERÁN-Hlavní Výhodou ranku je že můžeš EDITOVAT ARMORSTANDY a uzdravovat se pomocí /heal LEGENDA-Hlavní Výhodou je tvůj dobrý pocit že si něco dokázal a máš Rank který nemá kde kdo. Si prostě LEGENDA sama o sobě !!Hlasovací Truhly a Speciální truhly!! Hlasovací Truhly. Server nejvíce podpoříš svým hlasem díky kterému si serveru může všimnout někdo další. A samozřejmě za to dostaneš i Klíč k truhle. Jsou celkem 3 druhy těchto TRUHEL které jdou odemknout za hlasovací klíče. S tím souvisejí i SPECIÁLNÍ RANKY. Jako začátečníky si můžeš otevřít Hráčskou Truhlici Za dosažení Ranku Expert/Veterán. Můžeš odemknout hlasovacím klíčem tohoto typu. A za dosažení LEGENDY. Máš tu nejlepší truhlici kterou lze otevřít za hlasovací Klíče Speciální Truhly UltraTruhla- Lze získat aktivitou na serveru, hlasováním pro server, Hlasovacích truhel nebo na EVENTU ParkourTruhla- Lze Získat jenom když dokončíš jeden ze spousty Parkourů Plus spousty Dalších. !!EVENTY!! Na serveru nalezneš i EVENTY nejnovější jsou MiniHrové Eventy které se spouští v určitý čas a za dostatečného množství hráčů !!SPECIÁLNÍ RECEPTY!! Na serveru nalezneš i speciální recepty díky kterým můžeš vytvořit věci které jsou na Klasickém SkyBlocku i nemožné k získání. !!TRŽIŠTĚ!! Na serveru Nalezneš i tržiště kde si můžeš koupit cokoliv od ostatních hráčů na Serveru. Obchody jsou vytvořeny pomocí NPC které vypadají a jmenují se podle hráčů kteří si dané NPC pronajali. I ty si můžeš Pronajmout svůj vlastní obchůdek. Na tržišti nalezneš i Výkupníka u kterého si můžeš vydělat nějaké Emerldy na utrácení. A ano, přesně tak hlavní PLATIDLO JE EMERALD. !!Generátory!! Na serveru nalezneš celkem 3 druhy generátorů Hlubinný- Vytváří DeepSlate a ostatní DeepSlatové Rudy. Klasicky-Generuje CobbleStone,Stone a ostatní Rudy. Nether Generátor- Generuje bloky které se nacházejí v Netheru. A víš co je super za pomocí LEVELU tvého ostrova si schopny tyto generátory vylepšovat a dosáhnout více vzácných RUD.

PedrosCrafos ,

06.12.2022

✔️ Hezky zpracovaný web a jeho rozhraní. ✔️ Příjemný A-Team ✔️ Příjemná komunita hráčů od 18+ ✔️ Žádné výhody V.I.P zde nehledejte. a) Ranky Expert, Veterán a Lengeda jsou získatelné za položený přesný počet bloků. b) Výhody typu /condense, /wb, /ec, /is fly, /home, /fix, back, /feed, /heal, /anvil, + 2 další home, /pweather, /grindstone, /ptime, /heads, /god a spawner (jedine ten je opakovatelný) ✔️ Herní měna není virtuální $ či €, ale klasický emerald potažmo emerald blok ✔️ Ostrovůvky jsou velké 800x800, takže se meze v creativitě a fantazii nekladou. Pokud narazíte na jiné projekty, kde je také součástí skyblock, tak tam mohou mít základní vel. ostrova třebas 75x75 a nic víc..., zde jak zmiňuji se meze nekladou, stačí mít nápad a ten pak přetvořit do podoby v kostičkovém světě. ✔️ Každé 2 hodiny lze hlasovat na: a) https://czech-craft.eu/server/goldskyblock/vote/?user=PedrosCrafos (sem tam občas blbne) b) https://craftlist.org/goldskyblock?nickname=PedrosCrafos c) https://www.minecraft-list.cz/server/goldskyblock-y5hf/vote?name=PedrosCrafos ✔️ Za sebe bych mohl říct, že po již jednom neexistujícím skyblock serveru (kralicinora), jsem asi našel kvalitní server. Žádný jiný skyblock server (či už samotný nebo součástí Economy serverů) se GoldSkyblocku nevyrovná. ✔️ Pokud už tu dleší dobu hrajete, je na Vás kolik Kč přispějete nachod server.

EikaCZE ,

24.02.2022

Free2play server - a to kompletně. Server s příjemnou komunitou. Plný vanilla skyblock to není, za to si zde může člověk vyhrát jakýmkoliv způsobem. Na stavění máš dost místa, 800x800 je dostatečně velké na cokoliv. Vymoženosti jako spawnery, třídící hoppery jsou super, fungují jak mají :) - když jim dáš teda napapat... Herní měna -> Emeraldy je lepší, než jsem si myslel, když jsem tu začal hrát. Ranky: hráč, expert, veterán a legenda dostáváš za celkový počet postavených bloků, čili žádné VIP tu nehledej.. Za položené bloky dostáváš samozřejmě i jiné výhody - /ec, /wb, /fly atd atd.. Ochota A-teamu je obdivující, jsou ochotní a hlavně aktivní, s problémem vždy pomůžou. Jediné co se jim možná může vytknout, je jejich přehnanost a zbytečné ,,hrocení,, pravidel, které zde jsou nastaveny sice přísně, ale přesto pro hráče přípustně. Trocha nadhledu a méně výchovných slov by jim neuškodilo (né samozřejmě všem :okayge:)

denistav ,

10.12.2021

Takový server jsem dlouho hledal. Disponuje vyváženou ekonomikou, tak aby byl potřeba aspoň menší grind. Náhodný cobble generátor a dalších pár vychytávek jako např. speciální třídící hoppery. Odměny za hlasování nejsou přehnané. Je zde výborná přátelská komunita. Jediné mínus co musím bohužel vytknout jsou poměrně přísné pravidla ohledně redstonu, velikosti mobtrapky a dalších jiných omezení z důvodů snížení lagů

GladoCZ ,

10.12.2021

Tenhle server je bomba, je tady jak příjemná komunita tak i super pocit ze hry je tam mnoho věci ,které se dají dělat a doporučuju tento server.

Atonik11 ,

04.12.2021

Je to nejlepší skyblock. Mají tu skvělou komunitu.

AxxxA ,

02.12.2021

Podle mého názoru nejlepší CZ/SK skyblock server se super komunitou.

Tucnaceeek ,

3.10.2021

Server je dle mého názoru skvělý, líbí se mi komunita, ochotný tým helperů a admin, který mi moc pomohl :-) Doufám, že se server bude dál rozvíjet a dobře fungovat :-) s pozdravem Tučňák

kastancze ,

24.9.2021

Nejlepší CZ/SK skyblock server.

Kenedz5421 ,

27.8.2021

GoldSkyBlock má nejlepší skyblock který jsem kdy hrál, mám tam 540+hodin a i po takové době je tam stále co dělat. Jedna z předností serveru je že je Free to Win a vše si tam vyděláte pokládáním bloků např. /is fly díky tomuto příkazu můžete na svém ostrově létet a jediné co na to potřebujete je položit 80k bloků jsou zde i ranky: Expert za 175k, Veterán za 400k a Legenda za 700k položených bloků což znamená že za vaši práci jste odměněni, je zde také úžasná komunita pokud něco nevíte stačí se zeptat a někdo vám pokaždé odpoví. Můžete také hlasovat, hlasovat můžete 2x každé 2 hodiny za hlasování dostanete vote klíč který otevřete na spawnu z vote bedny vám může spadnut ultra crate a z té je šance na spawner, spawnery si na serveru můžete vylepšovat, spawner můžete také dostat z prémiových úloh za položení 800k bloků. Na GoldSkyBlocku používáme emraldy jako platidlo. Pak je tu A-team, členi Admin teamu jsou často aktivní a také často pořádají eventy jako parkour, spleef a barvičky všechny jsou zábava i když někdy náročné ale i tak je to super :D

MyHead ,

27.8.2021

Podľa mňa je to najlepší skyblock server :) MyHead

Hnojuvka ,

26.8.2021

Dle mého názoru patří tento SkyBlock mezi nejlepší servery. A-Team je zde ochotný, vše vyřeší, byť někdy jsou až moc hodní. Server se stále zdokonaluje k lepšímu. Na serveru je až na několik málo výjimek vyspělá komunita, která jak už tomu bývá tvoří základ dobrého serveru.

Itsvasek ,

26.8.2021

Dobrý server, za zmínku stojí hlavně skvělá komunita, která je oproti jiným serverům dosti vyspělá. Server má množství vlastních inovací, které se jinde nevyskytují. Je zde aktivní a ochotný A-Team. Jestli bych měl serveru něco vytknout, tak jsou to eventy, které jsou primárně o štěstí nikoliv o skillu, což sice někdo ocení, já však nikoliv.

cecilienka ,

26.8.2021

Je to můj nej server miluju ho na normal serveru si fly musíš koupit ale tady ne což je nej a mám ráda ✅ a ❌ u vote (v tabulce) -cecilienka