1
 Doporučováno hráči

Sdělte ostatním svůj názor

vyžaduje přihlášení

TetaPyro ,

25.12.2023

Před několika lety jsem na tento server náhodou narazila...sice jsem předtím nějaké vyzkoušela,ale upřímě...nezažila jsem tak skvělou komunitu jako je tady.Od první chvíle mi se vším pomohli a poradili.Vzali mě do své rodiny a já tam smrdím doteď.Samozřejmě si každý musí utvořit názor sám, ale za mě bych už jinam nechodila.Vemte si, že přijdete na známý server, ktery síce vede v žebříčku,ale hráči...a to mám z vlastní zkušenosti....se k vám chovají beze srandy jako k otravnému póvlu.Jelikož se blížím důchodovému věku a troufnu si říct,že jsem jedna z nejstarších hráčů,tak vím,že rozhodně na tomhle serveru plném naprostých bláznů,zůstanu až do doby kdy mne jako vetchou stařenku povezou do důchoďáku. Shrnuto a sečteno...mám všechny ty magory ráda a na každého nového i starého hráče se moc teším.Vaše TetaPyro

Odpověď od Agonia.cz/sk

Tvá recenze nás hřeje u srdce už jen proto, že jsi s námi takovou dobu! Těšíme se na další dobrodružství. Díky za pozitivní energii! <3

Deda_Frajer ,

25.12.2023

Už tady hraju nějakou dobu a strávil jsem na serveru své mládí a časem zestárnul. Mé mládí si na tomto serveru dost užilo (spousta zábavy, eventy, minihry..o svátcích ruzné dárky a soutěže) Za mě si myslím, že o server je krásně postaráno a A-Team se chová velice profesně. Komunita je užasná a veliká.. přátelé si tu najde každý :) a vždy si najde tu svoji cestu jak se zabavit.. rozhodně doporučuji kde strávit své mladí a zestárnout zde se skvělou komunitou. Děda Frajer.

Odpověď od Agonia.cz/sk

Opravdu moc děkuji za krásnou recenzi, dědo :3 Jsi fakt frajer <3

martin2589 ,

25.12.2023

Tak není nič čo by som vytkol tomuto serveru! - Ľudia z admin týmu pomáhajú, organizujú rôzne eventy a hlavne ,,čo by sa malo robiť na každom serveri," komunikujú z hráčmi! - Komunita na tomto serveri je úžasná! - Sú tu rôzne game módy: Survival, Skyblock a Minihry! - Celkovo na tom serveri je pekná atmosféra! Ja na Agonii hrám cez jeden rok a musím povedať že každým dňom je to tam len krajšie a krajšie! A preto nemôžem povedať nič zlé k tomuto serveru je to proste najlepší a najkrajší server na ktorom som kedy hral!

Odpověď od Agonia.cz/sk

Opravdu si vážím každé recenze, která vznikne ještě od hráče, co tu hraje delší dobu. Moc děkuji za skvělou recenzi a snad tě překvapíme ještě novinkami, které přijdou :3

Honzikuss ,

16.10.2023

Perfetkny server majitelia sú milý ATeam vám s radosťou pomôžu aj hráči sú milý

Odpověď od Agonia.cz/sk

To mne opravdu těší :3 Snad se ti u nás bude líbit i nadále <3

Svetlanka ,

19.04.2023

Na Agonii chodím již skoro dva roky a je úžasné, jak kvalita serveru vůbec nepadá. Spíš naopak, server se hemží novinkami a majitelé i celý admin tým se o něj krásně starají. Nemůžu nic než než doporučit! ♥♥♥

Odpověď od Agonia.cz/sk

Juu děkuji :3 Moc si toho vážíme! <3

AmiableMara ,

01.02.2023

Skvelý server na survival, doporučuji!:)

Odpověď od Agonia.cz/sk

Hrozně moc si toho vážím! :3

Rymicka ,

21.12.2022

Rád papám pejsky jinak super server

Odpověď od Agonia.cz/sk

Děkujeme za podporu :3

warxCz ,

24.08.2022

tento server je nejlepší

Odpověď od Agonia.cz/sk

Děkujeme za tvoji podporu!! :3

adamik_cze ,

04.04.2022

tento server je nejlepší ze všech co jsem kdy hrál na serveru dobrá komunita i s A-teamem se dá dobře pobavit co potřebujete to vyřeší za mě je to nejlepší server doporučuji

Odpověď od Agonia.cz/sk

Děkujeme za tvoji podporu, ještě od takového veterána :3

MaraPXcz ,

06.03.2022

Rozhodně doporučuji!!! Na serveru hraji již přes rok a stále je tu skvělý AT a super komunita která si s tebou rádi pokecá. Za mě jasných hvězdiček :-)

Odpověď od Agonia.cz/sk

Děkujeme za tvoji podporu a rozhodně si toho vážíme, ještě od takového veterána! :3

TimTix_SVK ,

02.02.2022

Skvelý server , najmenej toxik komunita C:

Odpověď od Agonia.cz/sk

Děkujeme za tvoji podporu a rozhodně si toho vážíme a rádi tě na serveru uvidíme i nadále! :3

WolverStone ,

27.01.2022

Vyměnil bych Admin Team, samá stařešina tam je, ale jinak super server ❤️. PS pozdravuji Šerifa mojí lásku :D.

Odpověď od Agonia.cz/sk

Děkujeme za tvoji podporu a jako odměna budou sušenky! :3

Odpověď od Agonia.cz/sk

Děkujeme za tvoji podporu a rozhodně si toho vážíme! :3

SkyppyCZ ,

20.10.2021

Za mě velice dobrý server.

Odpověď od Agonia.cz/sk

Toho si rozhodně vážíme, díky! <3

DAST_Tallion ,

19.7.2021

Je něco co bych mohl tomu to serveru vytknout? Řekl bych že ne Řeknu vám proč => Je zde skvělý AT velmi rychle reágující . => Na serveru se nachází více možností kde hrát a všude najdete skvělou komunitu ( Survival,Vanilla,Minihry,Skyblock ) => Na samostatném " Survivalu " se nachází spoustu různých eventů ( Parkour, Slowrun, Lodičky , Sumo ) a další různé , dalším velkým plusem samostátného Survivalu je že zde jede na různé Světy ( Příroda [ kde musíte stavět ] , Těžba [ kde musíte těžit,1x měsíčně se restartuje ] , Nether [ 1x měsíčně se restartuje ] , End [ 1x měsíčně se restartuje ] => Server jede čistě a bez nějakých velkých lagů => Na " Skyblocku " je spoustu různých vychtávek například : upravený Cobbl generátor , vlastní ( Nether , End ) nachází se zde i funkční ekonomika => Na " Vanillu " se dostanou lidi kteří vyplní žádost a přečtou si pravidla , sám majitel se zbytkem AT kontroluje přihlášky => Na "Minihrách" najdete hlavně vlastní mapy, dobře nastavené BedWars a Build battles zároveň vím že je v plánu i něco víc Můj osobní názor je že všem tento server mohu doporučit , je dosti možné že si zde možná i najdete nové kamarády možná i mezi členy AT. To už ale závisí čistě na vás jak se budete chovat a budete k ostatním přistupovat. 19.7.2021 S pozdravem DAST_Tallion

Odpověď od Agonia.cz/sk

Ahoj! Vážím si takové podpory a takové recenze od hráče, který sám na serveru strávil tolik času, až je to skoro nezdravé :D. Ovšem doufám, že tě tam uvidíme ještě i mnohem déle :3 Jde vidět, že tam hraješ opravdu delší dobu, jelikož jsi popsal v recenzích náš server lépe, než já když jsem server přidával na tuto hlasovací stránku. Rozhodně plánujeme náš server dále rozvíjet a to v mnoha směrech. V blízké době se můžeš těšit například na nové Minihry nebo na zcela nové a žhavé eventy! Dokážeš si zase vybojovat první místo, jako je to u tebe skoro zvykem?! To však zjistíme a hodně brzy Děkuji za tvůj čas a za tvoji podporu pro náš server, Sh3r1ffCZ

DeeLitchi_ ,

7.6.2021

Na Agonii hrajem približne rok a za celú dobu čo hrajem Minecraft, tak toto je najlepší server. Je na ňom dobrá komunita, nielen hráčov ale aj A-Teamu. Na výber tu je z mnoho minihier od Survivalu,SkyBlock,Bedwars, .... a ešte mnoho viac nás čaká v budúcnosti .Na serveri sa dokážeš všelijako zabaviť ,hlavne na Survivaly nikdy nehrozí žiadna nuda ! Sú tam eventy ktorými sa môžeš zabaviť napríklad Parkour,Slowrun,Lodičky a mnoho ďalších , je tam aj AdminTeam case alebo taktiež Mystery case z ktorých ti môžu padnúť super veci. Môžeš sa tu aj viac spoznať s novými ľudmi ktorý sú sympatický a taktiež aj člemi A-Teamu ! Môžem tento server iba s radosťou doporučiť, pretože každý nový hráč je u nás vítaný.

Odpověď od Agonia.cz/sk

To si piš, že nás toho ještě hoooodně čeká. Například dnes, se spustila naše nová minihra BuildBattle!!! Doufám, že taková super osobnost jako máš ty, bude u nás hrát jak jen jsou roky dlouhé! <3 Děkujeme za tvůj komentář :3

Ondrajda ,

7.6.2021

Na agonii hraji cca 1 rok a jsem hrozně moc rád že jsem se na takovej super server mohl dostat. Suprová komunita, A-team, eventy a spousta dalších věcí. Jsem rád že jsem poznal spoustu milých a nových lidí. Určitě neváhej a nabíhej :D

Odpověď od Agonia.cz/sk

Také jsme rádi za to, že jsi za námi zavítal! Snad tě nikdy neztratíme. <3 Děkujeme za tvůj komentář :3

SilviaGames ,

7.6.2021

Na agonii už hrajem viac než rok a tento server má ten najlepší AdminTeam ktorý je aktívny 24/7 , pomôže vám s všetkým a môžete s nimi volať aj na discorde. Komunita agonii je tiež veľmi milá a môžete si tu nájsť aj nových kamarátov. AdminTeam pre vás postavil aj eventy ako napríklad: Slowrun,Parkour,Lodičky a omnoho viac! Je tu aj limitovaná case v ktorej môžete získať fakt bombové veci! Sú tu aj minihry ako bedwars a chystajú sa aj nové minihry:3 . Je tu napríklad server vanilla bez pluginov alebo skyblock ktorý je tiež skvelý!

Odpověď od Agonia.cz/sk

Doufám, že u nás zůstaneš i nadále <3 Takové hráče potřebujeme a rozhodně si jich vážíme!! Děkujeme za tvůj komentář :3

Adyss ,

7.6.2021

Na serveru hraji už cca rok a potkal jsem tam vážně fajn lidi dost eventů ekonomika farmy atd... A-Team je k dispozici 24/7 vždy vše řeší hned. Za mě fajn server kde hrát tak nabíhej :)

Odpověď od Agonia.cz/sk

To nám lichotí :3 Děkujeme za tvůj komentář. <3

Hrabvi ,

6.6.2021

Za mě jako hráče je server Agonia strašně super ! Je tam skvělý a milý AdminTeam, pomůžou vždycky a všude! Podle mého je Agonia super v tom, že se tam máte jak zabavit, Agonia je určena pro všechny, kteří si chtějí zahrát Vanillu bez pluginů, nebo Skyblock, který je také velmi zajímavý, a nebo tam jsou minihry! Které si můžete zahrát jak ve více lidech tak i 1v1. A nakonec je tam survival, myslím si, že zrovna survival by mohl zaujmout každého! Server Agonia jen doporučuji!

Odpověď od Agonia.cz/sk

To nás hrozně těší! Doufám, že se ti u nás bude líbit i nadále. Každopádně zanedlouho bude i nová MiniHra, určitě se máte na co těšit! :3 Děkujeme za tvůj komentář. <3