2
1

Sdělte ostatním svůj názor

vyžaduje přihlášení

pavel2704 ,

25.05.2023

BeastBlock Recenze 2023 - By sCrapy Po odchodu z A-týmu jsem server často sledoval, jak se server bude zlepšovat a přidávat nové věci, ale nic se takového neděje. Je to skoro rok možná déle (už přesně nevím :D) kdy jsem z A-týmu BeastBlocku odešel a prakticky se na serveru nic nezměnilo. Stále stejný server se stejnými věcmi a nedodělávky. Nicméně server zveřejnil někdy v dubnu toho to roku, že se oblíbený Survival server s názvem Spartan vrátí. Jenže návrat se neuskutečnil a zmíněný server stále zůstává ve vývoji, proč? To nikdo neví! Nicméně už dříve se server setkával s problémy dodržet termíny pro vydání daných funkcí, či nových miniher a pod. Na obranu, vývoj není jednoduchý a zabere to dost času, ale pokud už něco zveřejním, tak se snažím dodržet slíbený termín vydání. Sice se může stát, že se nějaké věci pozdrží, ale bylo by od serveru fér, alespoň něco napsat. Každopádně server se potýká téměř s nulovou návštěvností a já se upřímně divím, že se server stále drží online. Osobně se divím, že sponzor s touhle situací s jakou se server potýká, má stále trpělivost a chuť BeastBlock podporovat, to klobouček. Každopádně, abych jen nepsal nějaké negativa, tak jedno se BeastBlocku nechat musí, a to, že jejich A-tým je banda super lidí (až na nějaké výjimky, ale oni vědí koho myslím :) a snad něco společně vymyslí, co by BeastBlock znovu nakoplo, alespoň v tom doufám. Ten A-tým na to má, jen se musí chtít! Plusy serveru: - Trpělivost - A-tým - Trpělivý sponzor za zády Mínusy serveru: - Nedodržení termínů - Neaktivita vývojářů serveru - Žádné nové věci, co by server vrátilo do hry - Nulová aktivita na sociálních sítí. - Neplnění slibů - Žádná aktivita sociálních sítí, pro komunity a podání informací (mimo DC) Závěr: Asi bych uvažoval, zda vůbec do serveru investovat svůj čas, ale i finance. Server zatím nedokázal v tomhle roce nic, co by naznačovalo jeho velký návrat. Nemyslím si, že A-tým na to nemá, ale pokud chtějí vstát z popela jako fénix, měli by s tím už začít. Potenciál na to server má, a pokud do toho BeastBlock půjde, bude to chtít bojového ducha, chtíč a spousty času. Děkuji a přeji BeastBlocku jen to nejlepší. S přáním hezkého dne Pavel Macalla (sCrapy)

Timotej__ ,

25.09.2022

BeastBlock.cz – 90%

uvod
Ξ IP adresa: mc.beastblock.cz
▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁
Projekt BeastBlock uchvátí každého příznivce originálních konceptů. Projekt klade důraz na pochopení hry z té lepší stránky. Originalita, zábava, pomoc a relaxace?
To vše naleznete právě zde. Projekt nevtáhne jen svým originálním stylem který bije do očí, ale taky pohodovou komunitou a přitažlivým pojetím hry. Projekt běží na stabilní verzi 1.17.1. Hraje zde průměrně 20 nadšených hráčů.
_

☾ Vtáhnutí do projektu

První připojení do hry Minecraft se objevíte na krásně nazdobeném Vánočním AuthMe serveru. Do očí Vám bije temná noc a vy se vydáváte vstříc dobrodružství, které na Vás čekají za hranicí nedobytého portálu. Celý projekt doprovází nadupaný resource pack, který ohromí.

uvod2

☾ Přehlídka Lobby

Když jste se přesunuli přes portál na nádherné lobby v podobě Santovi vesničky, jakoby všichni začali zpívat. Na lobby se nachází krásně ozdobené domečky, kolem NPC se nachází krásný adventní věnec který lemuje celé prostranství. Lobby lemují doprovázené krásné grafiky, které jsou udělané na styl magie s důležitými informacemi. V inventáři si nadále můžete nastavit jestli byste chtěli lítat, běhat nebo si třeba jen vypnout efekty. Na lobby serveru mimo to taky naleznete informace ohledně výhod vip nebo na kterém hostingu hostují projekt. Určitě si doporučuji celý lobby server projít a pokochat se krásnou zimou. Možná potkáte i Santu. Kdyby zde zavítal i někdo jiný, mohl by se kochat neustále.

lobby
lobby

☾ Nebezpečný Dungeon Escape

Přes NPC jste se nyní přesunuli o 50 tis. světelných let do minulosti. Jako první Vás nadchne zvuk, uvítání .. „Vítej na Dungeon Escape“. Před sebou vidíte 3 herní mody. Na Versus mode se ještě pracuje. Na vybrání tedy máte Normal mode a nebo Coop mode. Již po mém prvním připojení mě žádali hráči o COOP mod. V inventáři máte palici z kostí, prak, a železné dveře ve formě štítu. Jako kdybyste je zrovna ukradl z nějakého dungeonu. Na čekacím lobby se nachází také nějaké upozornění, obchodník kde si můžete koupit speciální vybavení a nebo teleportace zpět do přítomnosti. Jakmile mě hráč vyzval, že by si semnou zahrál COOP mód neváhal jsem. Hrály jsme chvilku, jelikož já jsem byl nováček a teprve jsem se seznamoval. Celou hru Vás doprovází parťák, který Vám kryje záda. A za těmi zády monstra, které Vás chtějí vidět mrtvé. Celkové pojetí minihry, styl a zpracování se mi velmi líbil. Samotný projekt jednou spadl, ale na opravě mi slíbil team, že pracují, hra se nijak nesekala. Čekací lobby bylo krásné, atmosféra ve vzduchu příjemná. Jediné co mi přišlo trochu holé byly samotné Dungeony, ale pevně věřím, že bude plno vylepšení a ještě se máme na co těšit.

d1
d2
d3
d4

☾ Komunita

Na projektu se přes den vystřídá široká škála hráčů. Komunita je zde přátelská a vždy pomůže. K večerním hodinám se zde počet hráčů sníží, ale i tak je zde živo. Normálně zde hraje kolem dvaceti hráčů, večer hranice klesne na deset.
_

☾ Team

Projekt BeastBlock má poměrně hojný a kvalitní tým administrátorů. Vždy se snaží pomoct na všech platformách. Vedení projektu je velmi *komunikativní, vždy kvalitně vyřeší problém. Proti teamu projektu žádné pochybení.

team

☾ Web

Projekt má velmi zajímavý a pěkně zpracovaný web. Naleznete zde důležité věci, informace o projektu, pravidla , wiki a plno dalších věcí. Web splňuje moderní předpoklady, bez gramatických chyb. Je flexibilní a krásný na pohled. Grafika a design je taky moc pěkně zpracovaná a lákavá.

team2
_

☾ Za zmínku stojí

Nedílnou součástí a hlavou celého projektu je ambasador Nakashi. Kvalitní Youtuber a Streamer, kterého potkáte na platformách YouTube a Twitch. Youtuber se zaměřuje hlavně na natáčení videí ze hry Minecraft, ale i Subnautica nebo Crap Mechanic. Vlastní projekt za-play pro začínající youtubery a natáčí unboxingy. Poslední jeho videa se odehrávali na serveru Majnr.
_

☾ Závěr

Projekt BeastBlock.cz má určitě mnoho co nabídnout! Na projektu jsem nenašel žádné nefunkčnosti a projektu tedy dávám 90%. Projekt plně doporučuji ke hraní, a už teď se těším na nadupané novinky, které tento projekt chystá. I po obnově mojí recenze si stále stojím za tím, že zde hraje příliš málo hráčů na to, jak server vypadá a jaké má zázemí. Je tu pouze jedna minihra a sub server.
_

Hodnocení:

🔹 Kvalitní zpracování, myšlenka
🔹 Aktivní, nápomocný a přátelský team
🔹 Pěkný, přehledný, moderní web
🔹 Resource pack
🔹 Propracované stavby
🔹 Celkový dojem
🔹 Discord, styl, obsah, informace

🔸 Mínusy jsem se rozhodl nepsat, protože projekt aktivně pracuje pro komunitu a jsem rád, že je tady takový projekt. Každopádně chtělo by to projekt rozšířit. Taky se těším na Spartan survival! Taky trošku doporučuji upravit Game Menu určitě by se mi něco nového líbilo.

Projektu dávám 90% neboli 5 hvězd (★★★★★).

_
Napsal: