2
1

Sdělte ostatním svůj názor

vyžaduje přihlášení

Iam_Hue ,

29.04.2024

Ačkoliv tam nahráno necelých 15 hodin, neuvěřitelně mě to baví. Jsem rád, že to je server ze 100% Free to win. Líbí se mi hodně ranky, musím ocenit originalitu. Fakt se mi to líbí. Senzační fantastická komunita, hezký spawn, všechno nastavené v češtině, všechno funguje tak, jak má, a ty bedny cením taky hezký modely (klíče atd..). Určitě taky /games. Pomůže to do začátku a boostne to na neuvěřitelnou úroveň. Líbí se mi také druhý svět pro těžbu, aby ten Hl byl v nějakém pěkném stavu :). Nicméně jdeme k mínusům, který se mi moc nelíbí. Fly mi přijde na survival trochu OP, když je elytra. Mám za to, že by měla být A-Team aktivita na serveru větší. Za celou dobu jsem tam viděl jednoho helpera. Ale věřím v tom, že jsou určitě přátelský. Mám na serveru nahráno cca 15 hodin, tohle je mezitím to, co jsem si teď vzpomněl a zachytil. Jsem všeobecně rád, že mám příležitost hrát na serveru jako je CHÁBROV. Je to neuvěřitelně dobrý server a určitě DOPORUČUJI, protože si myslím, že Chábrov je v hodně věcech originální, přepracovaný, a hlavně je FREE TO WIN.

No_lifer ,

15.02.2024

Je to skvelý server je tu veľa quest na plnenie,rankup a minagames sú super je tu strašne dobrá komunita ludi

Snnykrska ,

24.01.2024

Tenhle server je nejlepší server, na který jsem v posledních letech narazila. Na těžbu existuje druhý svět a díky tomu hlavní svět není zničený. Hráči se o svět starají a chtějí, aby vypadal stále dobře. A-Team je skvělý, pokud máte s něčím problém, rádi a často velmi rychle pomůžou. Díky přátelské atmosféře mezi všemi hráči se cítíte jako doma, pokud není nikdo z A-Teamu online poradí i ostatní hráči anebo můžete napsat na Discord. Určitě je super se připojit na Discord, protože se zde píšou všechny důležité informace o serveru, všechny pravidla, oznámení atd. Dále na Discordu můžete pokecat s ostatními hráči, což vám přidá na kvalitě a zábavě při hraní. :) Za mě rozhodně DOPORUČUJ!!! :)

ferny_barrage8 ,

13.01.2024

Tento server je strašne super baví ma to je tu super admin ktorý vždy pomôže takisto aj super komunita dá sa to porozprávať z ľuďmi tie klúče je to dobre spravené za každé hlasovanie alebo za quest. Quest je takisto dobre ako si zarobiť nejaké peniaze za ktoré si môžem niečo kúpiť keď potrebujem. Rankup systém je veľmi dobrý tie výhody sú strašne super a hlavne ten ultra chabr key čo padá za každý rankup. Za mňa najlepší server aký som kedy hral je to super.

MrSmokys ,

09.09.2023

Server je super v tom že aktivita je klíč a klíče jsou odmeny a veci do hry :) zadne pay to win ...

Mejval ,

08.09.2023

Tento server je strašně fajn. Je zde opravdu nápomocný a milý admin team, který je sice malý, ale stará se o server a hráče jak nejlíp jen umí. I pro hráče kteří zde hrají už dlouhou dobu tak jsou zde pravidelné updaty např. v podobě boss arény, miniher, nových vylepšení armorů atd. Na serveru se nachází i truhly kde můžete naleznou speciální itemy které vám trochu i tu hru usnadní. Nejvíce se mi ale na serveru líbí free-to-play free-to-win přístup a taky levelování skillů. Hrál jsem na mnoha serverech ale na tomto jsem zatím vydržel hrát nejdéle. Je zde strašně moc milá komunita a všichni si se vším pomůžou když je třeba. Jsem rád že jsem součástí Chábrova!!!

SiberiaHege ,

08.09.2023

Ahoj, moje hodnocení serveru je ze je velice fajn, A-team pracuje tak jak má, a já a mý kámoši v pohodě hrajeme bez zadnejch problémů. Ano je to tak tak se přípoj na server 🤭

NexenCZ ,

08.09.2023

Tento server je velice přátelský. Admini i hráči rádi poradí, když něco není jasné a nebo s něčím potřebujete pomoct. Plněním úkolům se dostáváte ke klíčům a tím se snadno získává místní equip a nebo vzácné materiály. Samozřejmě to zabere čas, ale aspoň se hra nestává nudnou a máte motivaci hrát dál. Furt je stále co dělat. Občas probíhají eventy, kdy tyto klíče se dají získat. Dále se mi líbí, že admini se snaží stále starat o server a i pro ty otřelé hráče připravují věci, aby je hra bavila. Pokud se přidává něco nového a neufunguje to úplně, tak jak by si člověk představoval a nebo něco buguje, admini berou názory hráčů na vědomí a jejich poznatky a snaží se problém ihned vyřešit. Minecraft mám pro relax a tenhle server je úplně optimální na odreagování od reality. Jen tak dál CHÁBŘI!!!

Matykik ,

05.08.2023

Zajímavý server s dobrou komunitou, můžete získat hromadu zajímavých itemu které se časem přidávají, od věcí přidávající srdíčka až po 3x3 krumpáč, samozřejmě nic nemáte hned takže to je aj časově náročné, server nemá moc omezení na Moby takže farmy jedou též perkefetne, na serveru sice nemůžete využívat tnt (pouze v netheru), dále zde máte ranky které dávají různé výhody, od více homes až po /fly a /god, při plnění /q můžete získat keys, server se celkově ještě vylepšuje takže vždy si najdete něco nového

miraaaaaaa7686 ,

21.06.2023

skvělé eventy,vždy se tam dá zabavit je tam jedna z nejlepších komunit kterou sem kdy viděl vždy když něco potřebuješ poradí ti je tam i ochotný admin tým sečteno podtrženo nej server